onsdag 27 april 2011

Möte & redovisning

Idag har jag och mina handledare Lena och Gunilla haft möte med Kjell från Lärcentrum Krokom och Bodil från Lärlingslotsen. Det är tillsammans med Kjell och Bodil som jag har lagt upp och hittat min utbildning.
Vi pratade dels om utbildningen och om utlandspraktiken i England. Jag passade också på att ha lite redovisning om mitt projektarbete. Jag visade produkterna och så fick de läsa rapporten som jag skrivit. 

Kjell och Bodil granskar garnet från projektarbetet.

 
Den här veckan är min sista på ullFORuM innan jag åker till England. Till idag har jag skrivit på min rapport om projektarbetet och den ska jag också komplettera lite när jag kommer hem. Vi har bestämt att jag ska vara på ullFORuM tills projekttiden tar slut den 29 juni. Jag har några uppgifter kvar som jag ska göra då som vi inte hunnit gått igenom hittills.
Men just nu har jag inget kvar som ska göras, så imorgon ska jag passa på att tova lite i tovningsmaskinen. Ska ta bilder och lägga upp här sen :) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar