torsdag 5 maj 2011

Resfeber

Nu är det inte många dagar kvar tills jag ska resa till England! Den här veckan är jag hemma i Skärvången och jag har snart packat klart allt. Det känns skönt att vara klar med det men jag har fått lite resfeber ändå. Det här är första gången som jag reser själv och är borta så här länge och det är just att vara ensam så länge som känns lite jobbigt. Men det är en utmaning som jag vill klara av och jag hoppas att allt går bra! 
Jag tänkte att ni ska få veta lite mer detaljerat vart det är jag ska. På måndag reser jag till Dunchurch (det ligger någon mil från Birmingham) och där ska jag praktisera hos Toft Alpacas i tre veckor. Sen ska jag till London en helg och hälsa på en släkting och turista lite. Den 29 maj åker jag till Bodfari i Norra Wales och där ska jag ha praktik hos NorWEFT i två veckor, innan jag reser hem den 10 juni. Jag hoppas att jag kommer få lära mig mycket där och att det blir roligt.
Det finns många här hemma som jag kommer att sakna medans jag är borta och en av dem är vår katt Hugo! Jag bjuder på två bilder på han för jag tycker att han är så fin :) 


2 kommentarer:

  1. Gunilla på ullFORuMmåndag, maj 09, 2011

    Framme? Gick resan bra? Är jättenyfiken på dina första intryck!

    SvaraRadera
  2. Är också intresserad!

    SvaraRadera